5 de set. 2011

Sense fronteres

Albert Casals

Acabo de llegir el segon llibre de viatges de l'Albert Casals i, al igual que amb el primer, El món sobre rodes, aquest noi ha aconseguit fer-me passar una estona ben divertida. Trobo que és genial la seva manera de viatjar, sol, sense diners i amb cadira de rodes. Les seves aventures són dignes de ser novel·lades i el seu felicisme se t'acaba encomanant. A mi l'Albert em fascina, no només pel que escriu i per com viatja, sinó per la manera que té de viure, posant la seva felicitat per davant de tot, sentint-se lliure per fer tot el que vol en el moment que vol, sense sentir-se frenat per prejudicis, pors ni lligams, sempre confiant en la seva bona sort.


 «Fa dos anys a El món sobre rodes us vaig explicar la història d’un nen que tenia ganes de veure món i que es disposava a emprendre l’aventura més gran que havia viscut mai. Ara ja no sóc un nen i no tot és com abans: estudio Filosofia (bé, m’he matriculat), ja no sempre viatjo sol..., i continuo convençut que en aquesta vida no s’ha de desaprofitar ni un instant de felicitat. Les meves ganes de veure món també s’han mantingut intactes i m’han portat a rodar per tres continents: Sud-amèrica, Àfrica i Àsia. He viscut dos anys extremament feliços, plens d’aventures i d’experiències noves. I tot això no podia quedar només en el meu record. És per això que he decidit que ha arribat el moment que torneu a saber alguna cosa d’aquell noi boig de cabells blaus i cadira de rodes.» Albert Casals




Pels que no el conegueu us recomano que cliqueu l'enllaç a la seva pàgina web i mireu algunes de les entrevistes que li han fet a la televisió i a la xarxa:

albertsasals.cat









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...