7 de nov. 2013

Versatile blogger

El primer premi pel bloc!!! Moltes gràcies a la Sílvia del bloc: Pensaments de colors de mestr@. Un premi sempre fa il·lusió i més quan arriba d'un bloc que no coneixia. Es tracta d'un bloc petit, íntim, ple de sentiment i sensibilitat. És el bloc d'una mestra que s'expressa amb senzillesa i naturalitat. Un bloc on hi podem trobar una mica de tot. No deixeu de visitar-la!
Aquest premi arriba en un moment en què tenia el bloc una mica abandonat per manca de temps. Espero poder fer una nova entrada ben aviat.


Ara toca compartir-lo amb cinc blocs més i aquesta sempre és una decissió difícil perquè n'hi ha moltíssims que se'l mereixen. Finalment els blocs amb els que comparteixo el premi són:

Les petites emocions de la Vanessa Roma
Llibres, i punt! d'en Xexu
De tinta en vena de la Carmina

9 comentaris:

  1. Gracies per recordar-te'n de mi. I amb el teu permis em quede, jo no soc tan valenta com per a fer un blog empran la llengua que cada día parle, però me'n alegra que hi haja qui s'atrevisca a tenir un public mes xicotet, més intim.

    Un be7t

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Carmina per les teves paraules. La meva llengua és amb la que millor m'expresso. Em costaria molt fer-ho d'altra manera. I qui no m'entengui que cliqui el traductor. Això rai que té fàcil solució.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Moltíssimes gràcies LLUNA pel premi i per ser seguidora del meu bloc viatger, eixe raconet que fa la doble funció de fer-me viatjar de nou i fer-ho escrivint, que és una de les meues passions.
    Gràcies de nou, els teus blocs també els tinc controlats i de tant en tant entre i mire. Ara em toca buscar altres blocs per a compartir el premi i no és una tasca fàcil...perquè blocs interessants hi ha molts. Abraçada per a tu també.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada molt viatjar i mirant el teu bloc me n'entren més ganes.

      Elimina
  4. Hola, moltíssimes gràcies pel premi.

    Els premis sempre fan il•lusió i són, moltes vegades, un bon estímul per continuar quan, com m'ha passat a vedades, t'entren ganes de plegar. Però també són una bona fórmula per donar a conèixer nous blogs, ara n'acabo de descobrir tres. Gràcies i enhorabona a tu també pel teu premi.

    Carme de Quadern de mots.



    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic d'acord amb tu. La principal utilitat dels premis és la oportunitat de conèixer nous blocs i poder difondre aquells que són més petits i poc coneguts. A veure si trobo una estona i començo a reactivar el bloc. Gràcies pel teu comentari.

      Elimina
  5. Hola LLUNA, El RACÓ VIATGER de MARILÓ ja ha compartit el premi, gràcies de nou. http://racoviatgermarilo.blogspot.com.es/2013/11/de-nou-un-premi-versatile-2013-per-al.html

    ResponElimina
  6. No vaig comentar aquest post? Em pensava que sí. Em sembla que se'm va penjar en aquell moment l'ordinador d'alguna manera, i com que tens els comentaris moderats no vaig saber si s'havia enviat bé o no. Bé, que gràcies per pensar en el meu blog de llibres, i felicitats també a tu per haver rebut el premi.

    ResponElimina
  7. Lluna!!! Moltes gràcies!!! He anat una mica de bòlit i amb mil coses al cap i no havia passat per aquí!!!! MOLTS PETONETS!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...