5 de febr. 2012

Reto 2012



Torna el Reto que cada any ens planteja la Meri. Aquest any 2012 es tracta de donar la volta al món llegint un llibre per cada fus horari, 24 en total. Perquè un llibre sigui considerat vàlid, l’autor o el contingut del llibre han d’estar relacionats amb algun punt geogràfic que es trobi dins un fus horari.
És un repte personal. No es tracta de guanyar ni de competir amb ningú. És divertit participar-hi i sempre obre noves possibilitats per conèixer autors que d’altra manera no haguéssim llegit. Jo vaig començar a participar-hi l’any 2009 amb un repte com si d’un joc de póker es tractés, el 2010 vàrem comptar els caràcters dels títols i l’any passat ens vam barallar amb la taula periòdica. Aquest any, donar la volta al món, sempre ho fa interessant.
Si voleu saber-ne més o us animeu a participar-hi visiteu la pàgina del Reto 2012.


5 comentaris:

  1. dels reptes lectors que corren per la xarxa és el més original.

    ResponElimina
  2. Jo també ho crec així. I el nombre de participants cada any és més nombrós.

    ResponElimina
  3. Hola, torno a venir. Acabo d'apuntar-me al Reto 2012, el trobo original divertit i una excusa perfecte per obrir les lectures al teu aire. De moment només he entrat un llibre per mirar com funciona. Perfecte!!

    M'ha fet gràcia dir-t'ho. :DD

    ResponElimina
  4. Benvinguda al Reto 2012! Penso que aquest any serà més complicat que altres anys, però pot ser interessant buscar llibres per alguns meridians. Segur que ens ajudarà a conèixer nous autors. Gràcies per dir-m'ho. Ens veiem aquí i allà. Per cert, al Reto em dic midori.

    ResponElimina
  5. i jo Xot :DD

    (que és un tipus de mussol petit que ve al poble a passar la primavera i l'estiu)

    una abraçada!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...