11 de jul. 2013

Llibres per llegir a l'estiu

A l'estiu normalment es té més temps per llegir i a vegades ve de gust començar una lectura més llarga o difícil, però altres vegades és preferible una de lleugera i fresqueta. Al bloc de Llibres per llegir podreu trobar menús literaris per aquest estiu dedicats cada dia a una ciutat o país diferent. Amb aquests menús segurament podrem trobar bones idees per llegir i si coincideix amb el lloc on passarem les vacances les podrem gaudir molt més.


Avui... New York, New York


4 comentaris:

  1. Generalment no miro massa l'època de l'any a l'hora de triar llibres, en vaig llegint un rere l'altre, tal com em planto davant de la lleixa de pendents i el llibre que vol ser llegit em crida. Diuen que a l'estiu es posa bé la novel·la negra, coses més lleugeretes i fresques, però no sabria dir-te.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó Xexu, jo faig el mateix i a l'estiu depèn de l'any, a vegades aprofito per llegir llibres més gruixuts i altres vegades prefereixo lectures més lleugeres per llegir a la platja. Gràcies pel teu comentari.

      Elimina
  2. També pot ser una bona època per aventurar-se a altres estils o autors dels que no hi estem acostumats.

    ResponElimina
  3. I tant! A veure si un estiu d'aquests començo amb els russos. Son la meva assignatura pendent.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...